Donateurs optimaal werven, ontwikkelen en behouden
Op dinsdag 26 september kun je ons vinden op de Vakdag Fondsenwerving. En dat doen we niet alleen, dat doen we samen met GeoMarktprofiel en Invenna. Allen onderdeel van The Data Agency.
Onze Invenna collega Bas Cuperus en Inge Meijer van het Nederlandse Rode kruis presenteren ook op de vakdag. Zij vertellen hoe het Nederlandse Rode Kruis de overstap maakte naar datagedreven fondsenwerving. Ze gaan in op de resultaten die daarmee bereikt zijn en vertellen je precies hoe EDM, GeoMarktprofiel en Invenna in elke fase van de donor journey een toegevoegde waarde leveren.
Laat je alvast inspireren:
Datagedreven fondsenwerving
Een CRM gevuld met donateursdata is een goed begin. Deze data kun je nog waardevoller maken door het op de juiste manier in te zetten. Verkrijg inzicht, maak segmenten en gebruik dit om online te kunnen targeten.
Effectief donateurs werven in 4 stappen
Als fondsenwerver weet je hoe lastig het kan zijn om donateurs te werven. Het budget wat je voor werving tot je beschikking hebt wil je zo optimaal mogelijk benutten. Waar begin je? Wij helpen je op weg met een beknopte infographic over donateurswerving.
Blik op datakwaliteit
Door belangrijke events in onze levens zoals verhuizen, geboorte en overlijden, veranderen gegevens continu. Dat heeft impact op de datakwaliteit van een database. Wij deden een uitgebreide analyse naar de datakwaliteit van bijna honderd middelgrote en grote bedrijven, waaronder goede doelen.
Onze klanten
Dagelijks werken wij voor fondsenwervers zoals KWF, het Nederlandse Rode Kruis, Terre des Hommes en het Wereld Kanker Onderzoek Fonds. Benieuwd wat wij voor ze doen? En kunnen we jou misschien ook verder helpen? Neem dan contact met ons op.